Dienstag, 15. April 2008

Award - Arte y pico


Mensch! Ilka war so nett und hat mir den Preis Arte y Pico
verliehen.
Bin sehr begeistert davon und jetzt muss ich fünf andere Blogger nominieren, die Ihre Kreattionen und Kreativität mit anderen Blogger teilen und damit diese Blogger-Welt bereichern.

Mauricio Planel
werde ich bestimmt nominieren, denn er ist nicht nur Kreativ sondern auch sehr engagiert.
A very creative collage artist from Brazil.

Elizabeth Bunsen
muss den Preis auch bekommen, denn ihre journal pages sind einfach Klasse.
She deserves this Award because his journal pages are stunning.

Kathy Wasilewski
hat so wunderschöne und kreative Werke, dass man sie nicht vergessen darf.
Her works are always creative and wonderful, I couldn't forget she.

Judy
erklärt immer sehr ausführlich, wie sie ihre fantastischen Kreationen herstellt.
She explains the way she does her work and her work speaks to our memory.

Lind Monk
besuche ich immer, weil sie so schöne Experimente mir Stoffe macht.
Fabrics are her matter and she does so beautiful experiments with them.

So, das bedeutet nicht, dass viele andere diesen Award nicht verdient haben, aber leider konnte ich nur fünf Namen nennen.
There are a lot of other creative bloggers (thanks God) who deserve this award, but I can nominate only five. Sorry!

Kommentare:

eb hat gesagt…

oh my goodness!

thank you so very much - I am so honored by your kind award - and I am so pleased that you enjoy my journal pages...

sincerely

xox - eb.

Purple Missus hat gesagt…

Thank you for this award Gaby. I'm very pleased you like my blog.
And thank you too because it has also given me a link to your very creative blog.
Your stencil 'how to' is very interesting and I like your message in the Copyright section - very original and much better than just saying 'do not copy'.